Treballem per Ambients




CADA SETMANA DESITGEM QUE ARRIBIN ELS DIMECRES I DIVENDRES PER GAUDIR DELS AMBIENTS!
ALLÀ PODEM, IMAGINAR, CREAR, CONSTRUIR, COMPARTIR... MILERS DE VIVÈNCIES QUE ENS AJUDEN A APRENDRE I CRÈIXER ACOMPANYATS DELS NOSTRES AMICS I AMIGUES.
MIREU QUE BÉ ENS HO PASSEM!


P4A


P4B


P5A



P5B




AMBIENTS P3

EPS FAMÍLIES!
PASSEU, PASSEU...
US VOLEM ENSENYAR COM GAUDIM I APRENEM, ELS MÉS PETITS DE L'ESCOLA, EN ELS ESPAIS DELS AMBIENTS!
FAN VENIR GANES DE TORNAR A LA INFANTESA, OI
?😛

P3A


P3B






A continuació podeu veure un petit recull de fotografies dels diferents ambients. Esperem que us agradi!!!



LLUMS I OMBRES
L’ambient  de llums i ombres ofereix una oportunitat de jugar a través de la llum i el color, convertint l’activitat científica en un centre d’experimentació i expressió artística.
L’infant aprèn a través dels sentits, des del joc amb les ombres fins a l’experimentació amb els materials més sofistiacts; investiguen les propietats de la llum i el color, es fan hipòtesis i comproven els resultats.






MINIMÓNS
El joc amb les peces soltes aporta grans dosis de pensament creatiu i divergent als infants. Juntes, configuren els minimons, escenaris de joc on s’hi evoquen emocions, il·lusions, desitjos, fantasies…espais de joc oberts, versàtils i per a totes les edats.
Els materials s’articulen per donar vida i sentit a les seves petites històries, escenaris en miniatura on els infants hi aboquen la pròpia imaginació, experiències, desitjos.













EINSTEIN
En l’ambient “d’Einstein”, hi ha diferents propostes d’experimentació i observació on els infants s’enfronten a diferents situacions i reptes i intervenen per controlar els fenòmens, aplicant diferents estratègies per generar així les seves pròpies hipòtesis, prediccions, preguntes i respostes.



PETIT LICEU
L’ambient del “Petit Liceu” ofereix un espai i un temps que permet l’expressió lliure dels infants. Un moment on aturar-se i deixar-se emportar per situacions i personatges imaginats i desitjats.
L’espai i temps que dediquen els infants en aquest ambient pren un paper molt important pel seu desenvolupament físic, cognitiu, social i emocional.














GAUDÍ
L’ambient  “Gaudí” ofereix als infants propostes d’investigació i creació on l’objectiu principal és construir fomentant la creativitat i l’estimulació mental.

Els materials utilitzats en les propostes poden variar, però principalment són materials reciclats, materials de fusta o altres elements que permeten realitzar diferents construccions.  Aquest espai afavoreix l’adquisició de conceptes relacionats amb la visió espaial, el tampany, la mesura i les formes geomètriques. 



PINA BAUSCH
En l’ambient de “Pina Bausch” els infants es mouen d’una manera totalment natural: per aconseguir movilitat, per expressar un pensamet i sentiment, i també perquè fer-ho els proporciona alegria i plaer.
La dansa és una poderosa aliada per al desenvolupament dels atributs d’un infant en creixement, ajudant-lo  a assolir la maduresa psicològica, emocional, social i cognitiva.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada