CADA SETMANA DESITGEM QUE ARRIBIN ELS DIMECRES I DIVENDRES PER GAUDIR
DELS AMBIENTS!
ALLÀ PODEM, IMAGINAR, CREAR, CONSTRUIR, COMPARTIR... MILERS DE
VIVÈNCIES QUE ENS AJUDEN A APRENDRE I CRÈIXER ACOMPANYATS DELS NOSTRES
AMICS I AMIGUES.
MIREU QUE BÉ ENS HO PASSEM!
P4A
P4B
P5B
AMBIENTS P3
EPS FAMÍLIES!
PASSEU, PASSEU...
US VOLEM ENSENYAR COM GAUDIM I APRENEM, ELS MÉS PETITS DE
L'ESCOLA, EN ELS ESPAIS DELS AMBIENTS!
FAN VENIR GANES DE TORNAR A LA INFANTESA, OI?😛
P3A
A continuació podeu veure un petit recull de fotografies dels diferents
ambients. Esperem que us agradi!!!
LLUMS I OMBRES
L’ambient de llums i ombres ofereix una oportunitat de jugar a través
de la llum i el color, convertint l’activitat científica en un centre
d’experimentació i expressió artística.
L’infant aprèn a través dels sentits, des del joc amb les ombres fins a
l’experimentació amb els materials més sofistiacts; investiguen les
propietats de la llum i el color, es fan hipòtesis i comproven els
resultats.
El joc amb les peces soltes aporta grans dosis de pensament creatiu i
divergent als infants. Juntes, configuren els minimons, escenaris de joc on
s’hi evoquen emocions, il·lusions, desitjos, fantasies…espais de joc oberts,
versàtils i per a totes les edats.
Els materials s’articulen per donar vida i sentit a les seves petites
històries, escenaris en miniatura on els infants hi aboquen la pròpia
imaginació, experiències, desitjos.
EINSTEIN
En l’ambient “d’Einstein”, hi ha diferents propostes d’experimentació i
observació on els infants s’enfronten a diferents situacions i reptes i
intervenen per controlar els fenòmens, aplicant diferents estratègies per
generar així les seves pròpies hipòtesis, prediccions, preguntes i
respostes.
PETIT LICEU
L’ambient del “Petit Liceu” ofereix un espai i un temps que permet
l’expressió lliure dels infants. Un moment on aturar-se i deixar-se
emportar per situacions i personatges imaginats i desitjats.
L’espai i temps que dediquen els infants en aquest ambient pren un paper
molt important pel seu desenvolupament físic, cognitiu, social i
emocional.
GAUDÍ
L’ambient “Gaudí” ofereix als infants propostes d’investigació
i creació on l’objectiu principal és construir fomentant la
creativitat i l’estimulació mental.
Els materials utilitzats en les propostes poden variar, però
principalment són materials reciclats, materials de fusta o altres
elements que permeten realitzar diferents construccions. Aquest
espai afavoreix l’adquisició de conceptes relacionats amb la visió
espaial, el tampany, la mesura i les formes geomètriques.
PINA BAUSCH
En l’ambient de “Pina Bausch” els infants es mouen d’una manera totalment
natural: per aconseguir movilitat, per expressar un pensamet i sentiment,
i també perquè fer-ho els proporciona alegria i plaer.
La dansa és una poderosa aliada per al desenvolupament dels atributs d’un
infant en creixement, ajudant-lo a assolir la maduresa psicològica,
emocional, social i cognitiva.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada